Smartphone met StadsApp Brugge

Stadsapp

StadsApp Brugge is de snelste manier om een afspraak of melding te maken.
Je vindt de app in de Google PlayStore of AppStore op je telefoon.

StadsApp - afspraak maken

Maak een afspraak

Je identiteitskaart afhalen, een reispas aanvragen of informatie over onze dienstverlening opvragen?

Het zijn slechts enkele voorbeelden van diensten waarvoor je voortaan via de app een afspraak kan inplannen. Gevonden wat je zocht? Boek dan meteen een afspraak in als je dat wenst. Je kan de afspraak ook meteen in de agenda van je telefoon plaatsen. Handig toch?

StadsApp - melding maken speeltoestel

Maak een melding

Een defect speeltoestel, een omgevallen boom of een suggestie over onze dienstverlening? Via de StadsApp meld je het meteen via je telefoon. In enkele kliks deel je jouw locatie, laad je een foto op en deel je de situatie.
Bovendien blijf je in realtime op de hoogte over de status van jouw melding. Samen werken we aan een leefbaar Brugge!

Veelgestelde vragen over de StadsApp

Het kan enkele minuten duren voor je de bevestigingsmail ontvangt. Kijk ook je spam-folder na.

Helemaal geen e-mail ontvangen? Ga in de app verder zonder account en maak een melding aan. Kies categorie 'Meer' en 'Vragen'. Noteer bij de beschrijving het merk van je telefoontoestel en het besturingsysteem (voorbeeld: Iphone 11, iOS 15.6.1).

Je kan de activatielink enkel openen op het telefoontoestel waarop de StadsApp geïnstalleerd is.

Probeer je de link te openen op je smartphone en lukt het ook niet?
Kopieer de link onderaan de mail en plak deze handmatig in de adresbalk van je browser zoals google Chrome of Safari.

Je kan een link op je smartphone kopieren door lang op de link te duwen. Daarna kies je 'kopieer deze link'. Het plakken van een link in je adresbalk doe je door lang te duwen op in je adresbalk. Kies daarna 'plakken'.

Je kan via 'Account aanmaken' een nieuwe activitatiemail laten verzenden. Vul je e-mailadres in en klik daarna onderaan op de link 'Activatiemail opnieuw verzenden'.
 

Momenteel is de StadsApp nog niet gekoppeld met MijnBurgerprofiel. We vragen om in de app een nieuw account aan te maken.