
In de nieuwe uitgave van Centrummanagement Stad Brugge ontdekt de lezer verborgen parels, gevestigde waarden, nieuwe adresjes en de leukste en meest originele cadeautrends. Er staan exact 83 geschenkjes in: van juwelen, over culinaire verwennerijen, outfitinspiratie en interieur essentials tot leuke hebbedingetjes.
Het magazine zet Brugge op de kaart als vernieuwende en verrassende shoppingstad. De eindejaarperiode is hiervoor een ideaal moment. Ook nu weer staan er heel wat nieuwe zaken in deze special.
Onze local heroes, de lokale ondernemers, vormen het DNA van ons kernwinkelgebied. Stad Brugge zet ze op deze wijze graag extra in de kijker. Van originele kaartjes tot handgemaakte oorbellen, fietshandschoenen, geurende kaarsen, Lego bouwsets, geschenkenboxen, tot de beste koffie en het leukste paar (ja zelfs vegan!) sokken. Je vindt het allemaal in Brugge. Want: Brugge bruist. Hippe koffiebars, parels van modeadresjes, getalenteerde makers en culinaire topzaken maken van winkelen een feest.
De cadeauspecial bestaat uit 24 kleurrijke pagina’s in handig krantenformaat. Er worden 45.000 exemplaren verspreid over de provincie en je kunt ze ook terugvinden in heel wat handelszaken en toerismepunten in het stadscentrum. Daarnaast is het magazine ook hier te lezen.
De drie shoppingmagazines en deze cadeauspecial zijn een initiatief van de Strategische Cel, afdeling Centrummanagement (Stad Brugge). Het uitbrengen van eigen magazines staat in het actieplan Retail & Horeca dat in 2020 voorgesteld werd.