Bemiddeling bij energieschulden

Iedereen die problemen heeft om de energiefacturen te betalen, kan terecht bij het Energieloket. Het Energieloket helpt om een haalbaar betaalplan te bekomen bij de energieleverancier. 

Ook voor onduidelijkheden op de energiefactuur kan je er terecht.

Hoe vraag je het aan?

  1. Maak telefonisch een afspraak met het energieloket 050 32 63 75.

  2. Meld je met je identiteitskaart en je energiefacturen aan.

  3. Een maatschappelijk werker luistert naar je verhaal.

  4. De maatschappelijk werker bekijkt de sociale en financiële situatie.

  5. De maatschappelijk werker neemt contact op met de energieleverancier.

Zitdag op twee locaties

  • Huis van de Bruggeling, Frank Van Ackerpromenade 2, Brugge: enkel op afspraak.
  • d'Oude Stoasie, Venetiëstraat 1, Zeebrugge: enkel na afspraak 

Wat heb je nodig?

  • Je identiteitskaart

  • Je energiefactuur

  • Eventuele ingebrekestelling energiefacturen

Iets fout of onduidelijk op deze pagina?

Laat het ons weten