De Stad helpt jonge organisatoren met een fuifsubsidie van 500 euro op weg.
Doe nu online je aanvraag.

Nog vragen?
Contacteer jeugd@brugge.be

Voorwaarden

Lees het reglement daar vind je een volledige omschrijving van de voorwaarden.
Hieronder vatten we de belangrijkste voorwaarden samen:

  • Je organisatie is een Brugse vereniging of je bent een groep van min. 3 personen waarvan de helft van Brugge is en de helft meerderjarig.
  • Je fuif gaat door in een zaal of tijdelijke constructie die voldoet aan de wetgeving
  • Je programmeert minstens 2 acts waarvan 1 Brugse
  • Je sensibiliseert omtrent respect voor de buurt, schenken van alcohol, drugs...
  • Je serveert een divers aanbod aan niet-alcoholische dranken waarvan de verkoopprijs lager is dan die van alcoholische dranken
  • Je stuurt een bewonersbrief
  • Je voorziet security (professioneel of vrijwilligers)

Procedure

  1. Dien minstens 30 dagen voor aanvang van de fuif je aanvraag voor een fuifcheque in bij de Stad, samen met de nodige bijlagen.
  2. De Stad brengt je schriftelijk op de hoogte of je aanvraag werd goedgekeurd.
  3. Na het evenement dien je de gevraagde documenten in bij de Stad (zie meebrengen).
  4. De Stad controleert of alles correct is. Is dat het geval, dan storten we het bedrag op je rekening.

Meebrengen

Vul het aanvraagformulier in.

Bezorg ons voor aanvang van je fuif

  • 2 toegangstickets aan de jeugddienst
  • Kopie verzekeringspolis
  • Aanvraag om toelage
    Onderteken dit formulier en stuur hem naar ons terug

 

Bij een buitenevenement vraag je volgende vergunning aan

 

Zorg voor de nodige security

 

Bezorg ons 30 dagen na het evenement

  • Factuur Unisono
  • Een kopie van je bewonersbrief (indien van toepassing)
  • Bewijs van security (goedkeuring politie of factuur firma
  • Alle publiciteits- en bewijsmateriaal met betrekking tot het evenement
    (fotomateriaal promotie, sensibilisering, prijslijst drank)

Bedrag

Je kunt tot 500 euro krijgen.

Contactinformatie