Herstellen van jeugdlokalen

Eerste hulp bij herstellingen!

Ieder jeugdlokaal kampt wel eens met een kwaaltje. Als jeugdvereniging in een stadslokaal kan je daarom rekenen op onze hersteldienst.

Hoe lang duurt het voor een defect opgelost is? 

Als de melding bij ons binnenkomt, geven we de melding door aan de technische ploeg. We geven ook een code aan de dringendheid van het defect en op basis daarvan maken onze collega's een planning. We kunnen dus moeilijk vooraf zeggen wanneer het defect precies opgelost zal worden.

Hoe vraag je het aan?

  1. Geef je herstelling aan je jeugdlokaal door via het aanvraagformulier of via mail aan jeugd@brugge.be.

  2. Beschrijf het defect, vermeld duidelijk de locatie waar het defect zich bevind.

  3. Voeg foto's of filmpjes toe van de defecte situatie en van de ruimte waar het probleem zich voordoet.

  4. Zorg dat de plaats netjes en vlot toegankelijk is voor onze ploeg, anders zal het werk niet worden uitgevoerd.

  5. Heb je na een termijn van twee weken nog niets gehoord of zag je geen verandering? Neem dan nog even contact op met de Jeugddienst. 

Wat zijn de voorwaarden?

Qua netheid verwachten we minimaal dit:

  • Geen rondslingerende etensresten of afwas die (bijna) staat te schimmelen
  • Geen plakkerige vloer
  • Vlotte doorgang in het lokaal
  • Proper sanitair dat kan gebruikt worden door onze ploeg

Iets fout of onduidelijk op deze pagina?

Laat het ons weten