Waarom een Mijn Brugge-profiel aanmaken?

De site van Stad Brugge is opgebouwd als één groot online loket. 

Hier een overzicht van online aan te vragen producten.

Je kunt ten volle van de online dienstverlening gebruik maken
als je je hier registreert op Mijn Brugge. 

Voordelen Mijn Brugge

  • Als je een profiel aangemaakt hebt en je aangemeld bent, zul je merken dat een aantal van je gegevens al automatisch ingevuld zijn in de online aanvraagformulieren. Je naam en je adres, maar vaak ook je e-mailadres en je telefoonnummer. Handig en gemakkelijk.

  • In je Mijn Brugge-profiel kun je zien welke status je aanvraag heeft. Bijvoorbeeld 'in behandeling' of 'afgehandeld'. Hiervoor hoe je dus niet langer te bellen of te mailen. Je kunt er ook zien welke online aanvragen of meldingen (via het Meldpunt) je in het verleden deed.

  • Je kunt eerder ingevulde formulieren 'hernemen, eventueel aanpassen en opnieuw versturen.

Koppeling sociale media

Als je een profiel aanmaakt, kun je ervoor kiezen dit profiel te koppelen met je account(s) op sociale media (facebook, twitter, google of linkedin).
Dan hoef je de volgende keer dat je aanmeldt op Mijn Brugge dus geen aanmeldgegevens meer in te vullen. De aanmelding gebeurt via je social media-account.