Meldpunt
Bij het meldpunt kan je terecht met alle vragen over of suggesties voor de Stad, haar diensten en haar dienstverlening.
Problemen of vragen
Problemen op de openbare weg of het openbaar domein? Putten in rijweg of voetpad, verstopte rioolputjes, verkeersonvriendelijke situaties, hinderlijke takken? Laat het ons weten!
Voor dringende of niet uitstelbare feiten bel je naar noodnummer 101.
Suggesties, complimenten én plannen
- Deel jouw suggesties over onze dienstverlening. Help ons complexe procedures eenvoudiger maken en deel jouw ervaring.
- Brugge telt 1.200 werknemers die iedere dag mee bouwen aan een leefbare stad. Steek het team van Stad Brugge een hart onder de riem met een mooi compliment.
- Wil je zelf de handen uit de mouwen steken en heb je een plan voor je buurt of Brugge? Vertel ons je plan en we kijken hoe we jou kunnen ondersteunen.
Meld ingewikkelde procedures en onduidelijke communicatie
Via het online formulier
- Open het formulier
- Bij aard van de melding kies je voor 'Suggesties'
Via de StadsApp
- Open de StadsApp
- Kies 'Maak een melding'
- Onder de rubriek 'Meer' vind je 'Suggesties'
Wat gebeurt er met jouw suggestie?
Een team van processpecialisten bekijkt in detail wat er anders en beter kan.
Op basis van die bevindingen en aanbevelingen, verbeteren we onze dienstverlening.
Sociaal meldpunt
Heb je nood aan een luisterend oor? Wil je hulp bij het halen van een brood of andere boodschappen? Heb je de laatste tijd weinig contact? Kan je jouw huisdier niet genoeg uit laten? Kan je moeilijk zelf koken?
Met deze vragen kun je terecht op ons sociaal meldpunt. Deze vraag kan zowel voor jezelf zijn als voor jouw ouders, een buurman, een vriend of een kennis. Het meldpunt is volledig anoniem. Na jouw aanmelding gaat een team van professionele hulpverleners zo spoedig mogelijk aan de slag met jouw vraag.